Megérkezett a SimpleTax székhelyszolgáltatása!
Add át a székhellyel járó papírmunkát, miközben akár még spórolsz is vállalkozásod költségein!
Mi az a székhelyszolgáltatás?
A székhelyszolgáltatás egy olyan szolgáltatás, aminek keretén belül a székhelyszolgáltató biztosítja a vállalkozod székhelyének hivatalos címét, kezeli a vállalkozásod hivatalos iratait és postáját, amit továbbít is számodra.
Vagyis vállalkozásod irodájaként üzemel, Neked nem szükséges ezekkel foglalkoznod. Mivel a SimpleTax székhelyszolgáltatás feltétele a könyvelési szerződés, így egy kézbe kerülhet az online tárhely és az offline posta kezelése.
Mik az előnyei a székhelyszolgáltatásnak?
- Nem veszik el az ingatlan ingyenes kéményseprés lehetősége
- Nem áll fenn a veszélye, hogy a vállalkozás bejegyzése miatt piaci áron kell közmű díjakat fizeted (= a vállalkozás miatt elveszne a rezsicsökkentés)
- Nem szükséges a tulajdonos beleegyezésére
- Nem kell foglalkoznod a vállalkozás láthatóságával (pl. a postaládán elhelyezett kötelező kiírás)
- Nem kell foglalkoznod a postával, mi ezt megtesszük helyetted
Mennyibe kerül mindez?
Negyedéves fizetéssel
Bruttó 9000Ft /negyedév
Bruttó 36 000 Ft/év
Éves fizetéssel
Mindössze bruttó
24 000 Ft/év
Vagyis, ha nincs bejelentve egy kéményes ingatlanba más vállalkozás, már önmagában azzal spórolhatsz, ha igénybe veszed szolgáltatásunkat!
IMPORTANT!
Székhelyszolgáltatásunk kizárólag a SimpleTax szerződött ügyfelei részére elérhető, vagyis a könyvelési szerződés szükséges hozzá. Minden meglévő szerződő Ügyfelünk számára elérhető, és új és meglévő egyéni vállalkozók is élhetnek vele, amennyiben minket bíznak meg vállalkozásuk könyvelésével. A könyvelési szerződés felmondása a székhelyszolgáltatás azonnali felmondását is jelenti.
Hogyan jelentkezhetek?
Írj nekünk a hello@simpletax.hu e-mail címre egy levelet ezzel kapcsolatban, és felvesszük veled a kapcsolatot!
Új ügyfeleink jelentkezéskor az űrlapokon is jelezhetik ilyen szándékukat.