Megérkezett a SimpleTax székhelyszolgáltatása!

Add át a székhellyel járó papírmunkát, miközben akár még spórolsz is vállalkozásod költségein!

Mi az a székhelyszolgáltatás?

A székhelyszolgáltatás egy olyan szolgáltatás, aminek keretén belül a székhelyszolgáltató biztosítja a vállalkozod székhelyének hivatalos címét, kezeli a vállalkozásod hivatalos iratait és postáját, amit továbbít is számodra.

Vagyis vállalkozásod irodájaként üzemel, Neked nem szükséges ezekkel foglalkoznod. Mivel a SimpleTax székhelyszolgáltatás feltétele a könyvelési szerződés, így egy kézbe kerülhet az online tárhely és az offline posta kezelése.

Mik az előnyei a székhelyszolgáltatásnak?

  • Nem veszik el az ingatlan ingyenes kéményseprés lehetősége
  • Nem áll fenn a veszélye, hogy a vállalkozás bejegyzése miatt piaci áron kell közmű díjakat fizeted (= a vállalkozás miatt elveszne a rezsicsökkentés)
  • Nem szükséges a tulajdonos beleegyezésére
  • Nem kell foglalkoznod a vállalkozás láthatóságával (pl. a postaládán elhelyezett kötelező kiírás)
  • Nem kell foglalkoznod a postával, mi ezt megtesszük helyetted

Mennyibe kerül mindez?

Negyedéves fizetéssel

Bruttó  9000Ft /negyedév

Bruttó 36 000 Ft/év

Éves fizetéssel

Mindössze bruttó

24 000 Ft/év

Vagyis, ha nincs bejelentve egy kéményes ingatlanba más vállalkozás, már önmagában azzal spórolhatsz, ha igénybe veszed szolgáltatásunkat!

FONTOS!

Székhelyszolgáltatásunk kizárólag a SimpleTax szerződött ügyfelei részére elérhető, vagyis a könyvelési szerződés szükséges hozzá. Minden meglévő szerződő Ügyfelünk számára elérhető, és új és meglévő egyéni vállalkozók is élhetnek vele, amennyiben minket bíznak meg vállalkozásuk könyvelésével. A könyvelési szerződés felmondása a székhelyszolgáltatás azonnali felmondását is jelenti.

Hogyan jelentkezhetek?

Írj nekünk a hello@simpletax.hu e-mail címre egy levelet ezzel kapcsolatban, és felvesszük veled a kapcsolatot!

Új ügyfeleink jelentkezéskor az űrlapokon is jelezhetik ilyen szándékukat.

Kérdésed van a székhelyszolgáltatással kapcsolatban?
Írj nekünk!

Csapatunk most jól megérdemelt karácsonyi pihenőjét tölti, ezért válaszidőnk a szokásoshoz mérten megemelkedhet. 

Az ünnepek alatt a hello@simpletax.hu címre érkező leveleinket igyekszünk minél hamarabb megválaszolni. Sürgős esetben pedig a +36 30 075 7777 számon érhetsz el minket munkanapokon.

Békés és boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk, találkozunk az új évben! 🎄🍾

A weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa Számodra.  A weboldal használatával elfogadod az Adatvédelmi szabályainkat, Általános szerződési feltételeinket és Süti szabályzatunkat.